پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261576
برنج دولتي با مجوز ستاد تنظيم بازار توزيع مي‌شود/ شرکت بازرگاني دولتي ايران مسؤول تهيه روغن خوراکي
تاریخ انتشار : 1401/07/27 13:02:13
نمایش : 837
مديرکل غله و خدمات بازرگاني چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه برنامه معمول براي توزيع برنج در بازار استان نداريم، گفت: سهميه برنج دولتي براساس طرح‌هايي که از سوي ستاد تنظيم بازار اعلام مي‌شود توزيع مي‌گردد، براي مثال طرح نذورات در ماه‌هاي محرم و صفر که مصرف آن در اين ماه‌ها به واسطه نذر مردم بيشتر مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نعمت‌الله تقي‌پور مديرکل غله و خدمات بازرگاني چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: شرکت بازرگاني دولتي ايران روغن خوراکي را خريداري مي‌کند و به کارخانه‌هاي روغن‌کشي مي‌فروشد.
 
وي افزود: توزيع و نظارت بر بازار محصول روغن خوراکي برعهده اداره کل غله و خدمات بازرگاني چهارمحال و بختياري نيست.
 
مديرکل غله و خدمات بازرگاني چهارمحال و بختياري ادامه داد: در امر فرآوري و توزيع روغن خوراکي سازمان جهاد کشاورزي و اتحاديه روغن کشان مسؤول هستند.
 
تقي پور عنوان کرد: در واقع خريد روغن خوراکي برعهده اداره کل غله و خدمات بازرگاني چهارمحال و بختياري است اما فرايند فرآوري و توزيع آن برعهده جهاد کشاورزي استان است.
 
وي خاطرنشان کرد: 17 کيلوگرم مصرف سالانه و يک کيلو و 300 گرم مصرف ماهانه روغن خوراکي در چهارمحال و بختياري است.
 
مديرکل غله و خدمات بازرگاني چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه برنامه معمول براي توزيع برنج در بازار استان نداريم، اضافه کرد: سهميه برنج دولتي براساس طرح‌هايي که از سوي ستاد تنظيم بازار اعلام مي‌شود توزيع مي‌گردد، براي مثال طرح نذورات در ماه‌هاي محرم و صفر که مصرف آن در اين ماه‌ها به واسطه نذر مردم بيشتر مي‌شود.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html